Veelgestelde vragen

Stel een vraag

De meeste artikelen kunnen na 14 dagen bedenktijd geretourneerd worden (uitzonderingen op artikelen in de sale). Wanneer een artikel geretourneerd moet worden dient u dit aan te gegeven via de mail: administratiewebwinkel@boogh.nl. Het artikel moet in de originele staat verkeren.

Er zijn twee mogelijke retouropties; in onze winkel, Hendriklaan7 in Harmelen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Of retourneren via de postNL. De verzendkosten zijn voor de klant. Nadat het artikel ontvangen is zal het aankoop bedrag teruggestort worden

  • Hoe kan ik een account aanmaken bij Booghgoed?

Om een bestelling te plaatsen bij Booghgoed, is het handig om een account aan te maken. Dit doe je door rechts bovenin op ‘Mijn account’ te klikken. Er verschijnt een scherm waarin je de benodigde persoonlijke gegevens, adresgegevens en accountgegevens invult. Pas wanneer je onze algemene voorwaarden hebt doorgenomen en je hiermee akkoord gaat middels het vinkje, ben je bij ons aangemeld.

Je kunt dan een eerste bestelling doen. Tegelijkertijd ontvang je een e-mail ter bevestiging van je aanmelding. Door op de link in deze e-mail te klikken, activeer je het account en kun je voortaan inloggen. Wanneer je het account niet binnen drie dagen activeert, moet je bij je eerstvolgende bezoek opnieuw het aanmeldproces doorlopen.

  • Waar kan ik mijn gegevens aanpassen.

Onderaan de pagina kun je kiezen voor ‘mijn account’. Wanneer je hier op klikt kun je je gegevens aanpassen.

 

  • Hoe kan ik inloggen?

Rechts bovenin op de pagina kun je klikken op ‘Mijn account’. Wanneer je bent ingelogd kun je altijd een overzicht inzien van alle bestellingen die je in het verleden hebt gedaan: Mijn bestellingen.

 

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Wanneer je je bij Booghgoed aanmeldt, geef je een zelfgekozen wachtwoord op. Wanneer je dit wachtwoord vergeet, klik je in het inlogscherm op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Als je vervolgens jouw e-mailadres invult, sturen wij je een nieuw wachtwoord toe. Dit kun je, indien gewenst, weer aanpassen als je opnieuw bent ingelogd. Je gaat dan rechts bovenin je scherm naar ‘Mijn account’ en klikt dan op ‘Mijn gegevens’. Onderaan deze pagina vind je de velden waarmee je jouw wachtwoord kunt wijzigen.

  • Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

De meeste artikelen kunnen na 14 dagen bedenktijd geretourneerd worden (uitzonderingen op artikelen in de sale). Wanneer een artikel geretourneerd moet worden dient u dit aan te gegeven via de mail: administratiewebwinkel@boogh.nl. Het artikel moet in de originele staat verkeren.

Er zijn twee mogelijke retouropties; in onze winkel, Hendriklaan7 in Harmelen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Of retourneren via de postNL. De verzendkosten zijn voor de klant. Nadat het artikel ontvangen is zal het aankoop bedrag teruggestort worden

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Booghgoed?

Jouw bestelling bij Booghgoed betaal je veilig en eenvoudig via de dienst van Mollie. Je kan betalen met  iDEAL, en vervolgens kan je kiezen uit alle bij iDEAL aangesloten banken.







Lees het privacybeleid